Eindelijk weekend! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van gingerenlale - WaarBenJij.nu Eindelijk weekend! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van gingerenlale - WaarBenJij.nu

Eindelijk weekend!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

23 Januari 2006 | Suriname, Paramaribo

Dit weekend zijn we voor het eerst wezen stappen. We hebben eerst cocktails gedronken bij Tangelo en daarna zijn we naar Starzz gegaan. Starzz was erg gezellig (leuke muziek, lekkere drankjes en gezellige mensen, veel Hollanders by the way).

Zondag hadden we even een dipje. We waren Suriname een beetje zat. Daar kwam snel verandering in, want een oom van een collega van mij belde. Hij heet John van Ahee (je hebt een aardige oom Patries). Hij zit hier al een paar jaar en werkt hier op de Nederlandse ambassade.
Hij vroeg het met ons ging en stelde voor om gezellig met zijn allen uit eten te gaan. Hij zou ons dan ook meteen zijn huis laten zien (hij woont in het "Surinaamse" Wassenaar). Zijn huis staat aan de waterkant tussen allerlei andere villa's. Hij heeft een zwembad en nog extra logeerkamers en wij zijn altijd welkom. kortom we hebben het weer getroffen.
We hebben gegeten bij de Mambo grill. Was erg lekker. Eindelijk weer een betrouwbaar goed stuk vlees.

Vandaag zijn we begonnen aan onze tweede week stage. We hebben allebei twee zwakke kinderen in de klas (toevallig zijn dat ook nog eens broertjes van elkaar). We hebben aangeboden om hun na schooltijd bijles te geven (moeder was erg blij, helemaal toen ze hoorde dat ze niks hoefde te betalen). Woensdag komen ze voor het eerst. We zijn benieuwd en we zullen ons best doen om ze in 7 weken tijd weer op schema te krijgen (dit gaan we natuurlijk op zijn Hollands doen ;).


bedankt allemaal voor jullie leuke reacties en voor de mensen die het zich afvroegen:
Nee we hebben nog geen ruzie gemaakt.

Dag allemaal!!!

  • 23 Januari 2006 - 22:45

    Nicole:

    heeyy girls!!!

    Echt super dat we meteen weten wat jullie allemaal meemaken daar!!!
    beetje jammer van jullie dip, maar gelijk was die snel weer voorbij!!!

    En ik weet cker dat het jullie gaat lukken die jongens hun achterstand bij te werken (en zeker als jullie dat op ze Nederlands doen)!!!!

    veel plezier nog daar!!
    kusss

  • 24 Januari 2006 - 19:07

    Mamma:

    Nou meiden ik ben trots op jullie ,maar dat wisten jullie wel en Lale ik heb zondag een afspraak met je moeder en dan krijg ik alles mee.
    Zo nog 6 dagen en dan zijn wij er ook ,op mijn werk vroegen ze of ik nog een plekje in mijn koffer had nou die was vol zei ik met de spullen van jullie
    Zo ik ben weer
    nieuwsgierig naar het volgende bericht.
    Veel liefs Mamma.
    I love jou xxxxxxxx

  • 24 Januari 2006 - 23:09

    Lefty:

    jo jo jo jo

    jullie kenne het weer niet laten om aardig te zijn he? typish jullie om geen geld te vragen. nee hoor, lol... ik zou niets anders van jullie verwachten.

    dus jullie hadden zondag een dip.. well join the club, ik heb dat ieder zondag en ieder maandag, he he

    hou van jullie

    greets from ollandia
    ps. ik geef anoniem gelijk

  • 24 Januari 2006 - 23:10

    Lefty:

    he he he he he

  • 25 Januari 2006 - 10:12

    Jezus:

    Dames wat zijn jullie al bruin. En weer leuke foto's. Hier schijnt nu ook de zon maar het is 1 graden warm of is koud het juiste woord.....? Regent het nog daar? Hier is het droog, voorlopig.
    En zijn de kinderen al een beetje gewend aan jullie? Met ons gaat het goed. En met de rest ook.

    Dikke zoen,

    Jezus

  • 25 Januari 2006 - 18:34

    Patricia:

    Leuke foto's gek om te zien dat jullie daar gewoon met mijn oom zitten terwijl ik er in die 3 jaar nog nooit geweest bent. Maar ja hij komt ook regelmatig naar Nederland. Enne anoniem (?) als er éém iemand te vertrouwen is....en hij komt niet uit Wassenaar, maar werkt nu eenmaal voor t ministerie van buitenlandse zaken en dan moet je wel in een 'veilige'buurt wonen. dusssssss

  • 26 Januari 2006 - 08:44

    Cidem:

    heeej lellieee.. alles goed.. zo zo.. het blijkt dat het lekker weertje is daarzo.. jullie foto's zien er heel leuk uit meiden.. terwijl wij het hier koud hebben met dit weer.. lopen jullie in lekkere open kleding rond.. hebben jullie het naar jullie zin..? trouwens lale abla.. je had me gebelt maar ik werkte op dat moment en daarna had ik je gesmst.. maaarja.. take care dames.. kus cidem..

  • 26 Januari 2006 - 11:27

    Kirsten:

    Hi my love!!!

    hoe is het?
    ik heb je alweer een tijdje niet gesproken. ik had je geprobeert te bellen maar dit ging een beetje fout! holle van oe!! xxxxxxxxxxxxx

    enne anoniem... als je niks boeiends te melden hebt, hou dan lekker je mond... loser!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 26 Januari 2006 - 19:20

    Renske:

    Hai Ginger,

    Wat leuk om te lezen wat je allemaal doet en om de foto's te zien!!! Ben best jaloers! Voor het geval je je zorgen maakte om onze getrouwde vriendin, het gaat goed met haar en ik heb afgelopen week weer heel erg leuk een Tupperware-party met d'r doorstaan. (1 groot feest) As zaterdag gaan we lekker winkelen. Ben je al een leuke negroide man tegengekomen????

    Heel veel plezier nog!!!

    liefs, Renske

  • 26 Januari 2006 - 19:20

    Renske:

    Hai Ginger,

    Wat leuk om te lezen wat je allemaal doet en om de foto's te zien!!! Ben best jaloers! Voor het geval je je zorgen maakte om onze getrouwde vriendin, het gaat goed met haar en ik heb afgelopen week weer heel erg leuk een Tupperware-party met d'r doorstaan. (1 groot feest) As zaterdag gaan we lekker winkelen. Ben je al een leuke negroide man tegengekomen????

    Heel veel plezier nog!!!

    liefs, Renske

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

14 Maart 2006

De FOTO'S

07 Maart 2006

Das lang geleden

01 Maart 2006

Nieuw nummer

21 Februari 2006

Vervolg kort bericht

17 Februari 2006

Kort berichtje
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 16155

Voorgaande reizen:

10 Januari 2006 - 19 Maart 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: