De FOTO'S - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van gingerenlale - WaarBenJij.nu De FOTO'S - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van gingerenlale - WaarBenJij.nu

De FOTO'S

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

14 Maart 2006 | Suriname, Paramaribo

Hallo allemaal,

sorry dat het zo lang heeft geduurt, er was iets mis met internet. En toen dat verholpen was had ik even geen tijd om de foto's te plaatsen.

Maar nu kunnen jullie genieten van de laatste foto's op de site en de rest krijgen jullie te zien als we terug zijn.

xxxx
Ginger en Lale

  • 14 Maart 2006 - 18:09

    Nel Teyze:

    Hoi, reuze neuwsgierig wil ik naar de foto's kijken, Helaas nog niets te zien. Ben erg benieuwd naar al je verhalen, mi gudu.
    Ik ga gauw eens naar het aanstaande moedertje (en vadertje natuurlijk) Kom je dan ook?
    Opucukler
    Nel teyze

  • 15 Maart 2006 - 00:15

    Fleur:

    Wat een lieve kindjes allemaal!! Ze zullen jullie zo te zien vast wel missen! En die schildpad is ook echt super!! Tot gauw!!! En nog een paar super laatste dagen!!
    Kus Fleur

  • 15 Maart 2006 - 09:48

    Sophie:

    heey meiden, ik zie dat jullie naar galibi zijn geweest! mooi is het er he.. en de schildpadden zijn echt super! wanneer komen jullie weer thuis..?lijkt me leuk om jullie weer even te zien hoor als jullie thuis zijn! Dikke kus en nog heeeel veeel plezier xx sophie

  • 15 Maart 2006 - 09:57

    Jezus:

    Lieverd wat ben je bruin bijna even bruin als Aroen en Arief. Wat zijn dat snoepjes zeg, om op te eten.....:)

    Mama is al druk bezig om je kamer een flinke beurt te geven. Daarna moeten we al jou favoriete eten klaar maken. Natuurlijk heb ik ook mijn taken van ma gekregen tot zaterdag moet dit, dit en dit af zijn. Ik kan alleen maar Sir, yes, Sir zeggen. Ze is erg enthousiast. Wij allemaal wel.

    Was het maar zondag....

    Ik hoop dat je dit nog bericht zal lezen.

    Kiss,

    Jezus

  • 15 Maart 2006 - 17:57

    Bente:

    Hoi hoi!!
    Gaaf zeg!!
    In die boot haalden jullie wel de gemiddelde leeftijd omlaag!! Hihi!

    Die kinderen zien er echt uit als schatjes!!

    Geniet nog lekker van de laatste paar dagen!!

    Dikke knuffel van Bente

  • 15 Maart 2006 - 18:07

    Anneke:

    Genieten jullie nog maar even in die fantastische omgeving. Koester alle mooie dingen en vergeet de nare zaken. Zo houd je een schitterende ervaring over.
    Ik wil graag al die verhalen horen en de foto's in het echt zien. Dus Ginger, Kunnen we je binnenkort weer in 1-2c verwelkomen?

    groetjes,
    Anneke

    PS, BENTE jij ook de groetjes van mij (ik ben het zusje van Tini)

  • 16 Maart 2006 - 11:02

    Tom En Kirsten:

    Wat een leuke foto's! Gaaf joh, die schildpad!!!

    we kunnen niet wachten tot je weer thuis bent gin!!!!

    liefs van ons

  • 17 Maart 2006 - 10:38

    Ayse:

    Ha die meiden, ik weet niet of jullie dit bericht nog lezen.
    Leuke foto's, die kids. Wat een poepies zeg. Ik ben reuze beniewd naar jullie verhalen. En Lale, de koffie staat klaar, wil je nog wat lekkers!!! Ginger jij bent ook van harte welkom.
    He, zondag ochtend vroeg in Nederland, Yes!!!!!!!
    Kusjes,

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

14 Maart 2006

De FOTO'S

07 Maart 2006

Das lang geleden

01 Maart 2006

Nieuw nummer

21 Februari 2006

Vervolg kort bericht

17 Februari 2006

Kort berichtje
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 1179
Totaal aantal bezoekers 16143

Voorgaande reizen:

10 Januari 2006 - 19 Maart 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: