Kort berichtje - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van gingerenlale - WaarBenJij.nu Kort berichtje - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van gingerenlale - WaarBenJij.nu

Kort berichtje

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

17 Februari 2006 | Suriname, Paramaribo

Hallo allemaal,

Hier even een kort berichtje uit het warme Paramaribo (ja ja de regenperiode is afgelopen, kom maar op met die zon)

We hebben het weer lekker druk gehad,alleen hebben we niet zoveel tijd om het nu allemaal te tikken.
Doen we zo snel mogelijk beloofd.

Ginger wil iedereen bedanken voor de felicitaties en de cadeaus uit Nederland!

We hebben wel weer leuke foto's volgende keer zullen we het uitleggen.
alvast een voorproefje, op de eerste foto krijg ik (lale) een prik in mijn achterste!!!!
Au au au, had een allergische reactie vandaar!

Tot snel dikke kus.

  • 18 Februari 2006 - 14:29

    Bente:

    AUW!! Een prik in je achterste... ben benieuwd naar het verhaal dat erbij hoort..

    Hoe gaat het ermee?
    Hierzo alles goed, hoor. Druk aan het werken. Nu twee weken voor groep 4.

    Veel plezier!! Prettig weekend!!

    Knuffel van Bente

  • 20 Februari 2006 - 08:07

    Fleur:

    Hallo!!

    Hoe gaat ie? Ik lees zojuist dat ik Gingr dr verjaardag 'gemist' heb, schaam, schaam..... Toch nog onwijs gefeliciteerd hoop dat je een leuke dag gehad hebt! Ik woon nu sinds 3 weken in mn huisje en daar hebben we nog geen internet dus als ik nu ergens ben waar t wel is kijk ik gelijk naar jullie berichtjes, behalve de afgelopen 3 dus..... Nou, heel veel plezier nog!!

    XX fleur

  • 20 Februari 2006 - 22:43

    Natasss:

    Dag dames
    en al lekker bruin.
    Ik neem aan Ginger dat je jarig was dus bij deze van harte gefeliciteerd!!!
    Kus Natas
    ps, geniet nog ff want voor je het weet is het voorbij

  • 21 Februari 2006 - 08:33

    Tineke:

    Hai Ginger,hoe gaat het.Is de zon er al een beetje,zal wel eens tijd worden he,kom je in iedergeval met een kleurtje naar huis.Ik ben zaterdag nog bij je ouders geweest,en heb daar het een en ander gehoord, over je huis op palen,over de wegen, over het onderwijs enz enz Nog een paar weken Ginger, dan ben je weer lekker thuis, bij je moedertje.Meis, ik hoor meschien nog wel wat van jou,anders zie ik je wel, als je weer thuis ben.Ik lees in ieder geval je mailtjes. Heeeeeeeeeeel veeeeeeeel liefs van Cok Tineke en Cocky doeiiiiii

  • 21 Februari 2006 - 11:44

    Paul, Claudia En Kristian:

    Hoi Ginger,

    Hier dan eindelijk een berichtje van mij. Ik ben twee weken ziek geweest (griep en voorhoofdholte-ontsteking) en jammer genoeg niet in de gelegenheid geweest je te mailen. Ik kon vanuit huis dit adres niet vinden. Wel waarbenje.nu, maar niet je adres. Heb diverse zoekfuncties gebruikt, helaas geen succes. Nogmaals sorry. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ik was je niet vergeten hoor. Je was in mijn gedachten........ effe overgeve......
    Je cadeautje hou je nog tegoed.
    Tijd gaat al snel. Nog even en je komt weer naar huis. Wel nog een beetje bijkleuren voor je terugkomt. De regentijd is voorbij. Je ziet er nogal witjes uit op de foto.....
    Anders snel een zonnebankje pakken als je terug bent.
    Leuk te lezen dat je het naar je zin hebt en de kinderen ook daadwerkelijk iets leert. Je vader en moeder hebben een fantastische ervaring opgedaan en zullen Suriname niet snel vergeten. Heb alle verhalen natuurlijk wel gehoord. Ondanks al je verhalen trekt het me toch niet zo....
    Geniet nog lekker en tot mails.

    Liefs

  • 08 Maart 2006 - 10:56

    Nel Teyze:

    Hoi tulpje, eindelijk heb ik na mijn verhuizing weer i ternet.
    Hoe is het mi gudu in de tropen?
    Ik ben best jaloers op je!
    Gisteren ben ik tot gemeenteraadslkid gekozen, voor Groen Links. wel veel werk maar erg leuk.
    Ik ben nog niet gewend in mijn nieuwe flat, ikmis de tukn heel erg (de poezen dus ook)
    Tot gauw
    Opucukler

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

14 Maart 2006

De FOTO'S

07 Maart 2006

Das lang geleden

01 Maart 2006

Nieuw nummer

21 Februari 2006

Vervolg kort bericht

17 Februari 2006

Kort berichtje
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 16142

Voorgaande reizen:

10 Januari 2006 - 19 Maart 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: