Statistieken deel 3 - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van gingerenlale - WaarBenJij.nu Statistieken deel 3 - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van gingerenlale - WaarBenJij.nu

Statistieken deel 3

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

10 Februari 2006 | Suriname, Paramaribo

Onze stastieken zo ver zijn:

77 (Lale) en 82 (Ginger) muskietenbeten
13 muskieten gedood!! we worden er goed in!
4 flessen anti muskieten spray verbruikt
1 charmante en normale Surinamer ontmoet (de slager)
15x uit eten geweest
11 salamanders gezien (in huis)
1 dode muis ontdekt (niet in huis thank god)
2 padden in onze tuin (plons en kwak)
2 busritten
36 taxiritten
67 koude douchen (brrrrr)
6 warme douchen (m.b.v. water koken)
5 grote schoonmaak beurten
18 bara's gegeten
en nog steeds maar
2x wezen zonnen Sad stomme regenperiode


FAMILIE, VRIENDEN EN KENNISSEN VERGETEN JULLIE MORGEN DE VERJAARDAG VAN GINGER NIET 11-2?????

  • 11 Februari 2006 - 09:06

    Eus:

    Hallo meiden,

    Leuk jullie ervaringen te kunnen lezen, echt grappig. Imani probeert ook elke keer te lezen, maar die vindt te verhalen iets te lang... dus doet ze er een paar dagen over, maaaaarr wel leuk dat ze het allemaal een keer leest. Ginger: een hele fijne verjaardag toegewenst met veel kadootjes, lekker eten en gezellige mensen. Tot gauw weer.

    Gr de "van Dijkes"

  • 11 Februari 2006 - 09:17

    Anneke:

    hoi Ginger,
    Hartelijk gefeliciteerd, en een heel fijne dag daar!
    groetjes, Anneke

  • 11 Februari 2006 - 10:02

    Patricia:

    Lang zal ze leven, lang zal ze leven in de Gloria, hieper de piep hoera.
    Lieve Gin, gefeliciteerd met je verjaardag op deze bijzondere lokatie, groetjes, ook namens Doo, Virginie en Cynthia. Een leuke dag toegewenst x

  • 11 Februari 2006 - 10:16

    Evelien:

    Hey girls, Gin...gefeliciteerd...heel veel plezier daar!!
    Overleven jullie de kids een beetje?? wel zwaar he, zo'n lio stage!! succes!! kus

  • 11 Februari 2006 - 13:07

    Nimet:

    Ginger,

    Van harte gefeliciteerd. Maak er een leuke dag van zonder regen en ga lekker zonnen. Cocktail erbij en je verjaardag is compleet... Kortom veel plezier.

    Nimet

  • 11 Februari 2006 - 14:39

    Renske:

    Hai Ginger,
    van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Hoop dat je een leuke dag hebt!!

    dikke kus, Renske

  • 11 Februari 2006 - 14:56

    Bente En Albert:

    Er is er een jarig, hoera, hoera. Dat kun je wel zien dat is Ginger!!
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!

    Ga je het nog vieren op je stage??

    Maak er een leuke en gezellige dag van!!

    Groetjes uit brabo-land

  • 11 Februari 2006 - 15:48

    Pelinn:

    Lieve Lellie!! wat zie je er schattig uit voor de klas!!!! staat je echt heel goed! wel heel raar dat die gekke lale die altijd melig is nu voor de klas staat en heel serieus kinderen iets probeert te leren...ben heeel trots op je!! goo leliee go lellie!!! XXX

  • 12 Februari 2006 - 18:47

    Bianca:

    hey ginger

    Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ik kon niet beelen me tel is afgesloten snik snik. Alles zat en zit tegen, maar ik ben je niet vergeten. Ik kijk al uit naar 20 maart ik heb er echt zin in. Ik moet je zoveel vertellen maar dat doe ik wel lekke4r als je terug ben. Nou lieverd ik hoor je snel en noig veel plezier daar.

    Dikke kus

    ook de felicitatie van me ouders en me zus

  • 13 Februari 2006 - 18:10

    Annemiek:

    Hai Ginger,Ria en Theo heb je een fijne verjaardag gehad en ben je nog een beetje verwend hoop het wel was het lekker of heeft je moeder alles zelf opgegeten grapje Ria ben je al aan het in pakken ik hoop dat je een betere vlucht heb dan heen goede reis bel je snel Ginger nog veel plezier daar en tot horens lieve groetjes uit het haagje

  • 14 Februari 2006 - 09:16

    Tineke:

    Hai Ginger Ria en Theo.Ginger nog van Harte met je verjaardag meis.Ik heb wel aan je gadacht hoor.Ik liep naar de computer,toen de telefoon ging,Ginger geloof mij ouderdom komt met gebreken.Je wordt zo vergeetachtig als de pest.Ria en Theo,natuurlijk jullie ook nog gefeliciteerd.Ginger, heb je veel kadootjes gehad,of heeft je moeder alles opgegeten.Ik hoop dat het in ieder geval een zonnige dag is P.S jullie verhaaltjes zijn erg leuk. Ria en Theo geniet er nog van,ik zie jullie gauw.Nou jarige job,nog veel werk plezier, en tot mailse Heel veel liefs Cok Tinek en Cocky

  • 19 Februari 2006 - 20:37

    Javier:

    Hoi Ginger, Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Sorry voor de late felicitatie, maar ik ben net terug van vakantie.

    Veel plezier en succes nog... Groetjes, javier

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

14 Maart 2006

De FOTO'S

07 Maart 2006

Das lang geleden

01 Maart 2006

Nieuw nummer

21 Februari 2006

Vervolg kort bericht

17 Februari 2006

Kort berichtje
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 16149

Voorgaande reizen:

10 Januari 2006 - 19 Maart 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: