Morgen is het zover - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van gingerenlale - WaarBenJij.nu Morgen is het zover - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van gingerenlale - WaarBenJij.nu

Morgen is het zover

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

09 Januari 2006 | Suriname, Paramaribo

Dag luitjes!!!!!

Morgen vertrekken we naar Paramaribo!!
Zullen jullie aan ons denken als we 9 uur lang in het vliegtuig moeten zitten??
We zullen proberen om zoveel mogelijk berichten te plaatsen.
En natuurlijk leuke foto's.
Hier hebben jullie alvast een voorproef. Genomen op het afscheidsfeestje.

  • 09 Januari 2006 - 23:23

    Eus:

    Lieve Ginger en Lale,

    Een hele fijne tijd alvast daar toegewenst en ik zal jullie via deze site volgen. Met Imani en Melvin ofcourse. Goede Reis

  • 10 Januari 2006 - 00:40

    Cherishe:

    Hi meiden,

    Ik wens jullie veel plezier en succes toe in Paramaribo, enjoy it!
    Keep us up to date van al dat jullie mee maken.
    Doe voorzichtig!!!

    Veel liefs en een prettige reis!

  • 10 Januari 2006 - 07:29

    Javier:

    Hoi Gingerrrr,

    Goede reis, en ik hoop dat jullie het naar jullie zin zullen hebben! soko, soko!

  • 10 Januari 2006 - 11:51

    Bianca:

    hey my love

    Je zit nu in het vliegtuig onderweg naar het warme oord. Ik mis je nu al. Ik heb pijn in mijn buik dat je er niet bent. Snik Snik. Ik vind het een leuek site van jullie en hoop zo met jullie in contavt te blijven. Heel veel plezier en letten jullie op elkaar? Als het te heet word stuur je dan de zon deze kant op. hahahahahaha. Dag lieve schat en ik hoor en spreek je snel weer. Kus en dikke knuffel bianca en mijn fam.

  • 10 Januari 2006 - 12:24

    Natascha:

    Hay hay
    Hoe is het?Spannend hoor.Ik zit nu al in Duitsland maar moet wel wennen aan het klote toetsenbord dus als je foutjes yiet dan weet je het, hahaha.
    Ik wens jullie heel veel plezier ik hoop ook dat ik ooit daar op vakantie kan.
    Geniet van de mooie tijd want voor je het weet yit je weer in het koude kikkerlandje.
    Liefs Natascha

  • 10 Januari 2006 - 12:39

    Jezus:

    Hi Lale,

    Jullie zijn nu al aan het vliegen en ik mis je zo erg. Wat zou ik graag bij je willen zijn. Lieverd van me. Passen jullie goed op elkaar.

    Snik snik

  • 10 Januari 2006 - 12:47

    Marissa:

    He lieve lale,
    Onwijs veel plezier daar! En doe voorzichtig!!! Ik zal deze site in de gaten houden :) Liefs en een dikke kus voor jou

  • 10 Januari 2006 - 15:35

    Ton Hazebroek:

    9 uur zitten. Dan weet je hoe de kinderen zich voelen als jullie ze les geven. Grapje!
    een fijne tijd en pas goed op elkaar. Groetjes Ton

  • 10 Januari 2006 - 15:51

    Bente:

    IK GA JULLIE MISSEN!!

    Maak heel veel plezier en geniet er lekker van!!

    Dikke knuffel van Bente!!

  • 10 Januari 2006 - 18:12

    Nicole:

    heeyyy....!!!
    heel veel plezier en succes daar in suri!!!
    gaat helemaal goed komen!!!
    en natuurlijk hou ik in de gaten wat jullie allemaal uitspoken daar!!!
    have fun and good luck!!!

    kussss

  • 10 Januari 2006 - 19:31

    Anneke:

    Hoi Ginger
    We missen je nu al. Suhayla huilt vaak in bed omdat ze je zo mist. (Heb je nou je zin?!) Vind je het goed als ik jouw e-mailadres geef zodat ze je wat kan schrijven?
    Geniet er van en heel veel plezier!
    Anneke.

  • 11 Januari 2006 - 20:27

    Cigdem Cicek:

    lieverdjeee... ik mis je nu al.... je moet echt gauw terug komen hoor.... maarre wel van geniete he.. maak er wat leuks van .. en laat wat vanje horen.. anyway veeeeeeel plezier.. kus kus CGDM

  • 11 Januari 2006 - 20:55

    Pelin:

    LELIEEE!!!! Als het goed is ben je nu in Suriname, echt spannend!!! Ik kan niet wachten om al je verhalen te horen! Pas goed op jezelf!! love you!!!!!!! xxx P.

  • 12 Januari 2006 - 11:25

    Dhr. L. Çiçek:

    Wazzaaaaaa!!!!!

  • 12 Januari 2006 - 11:34

    Lefty:

    Moet daar wel veel warmer dan Holland zijn nu. Ik hoop dat jullie toch stiekum van de spanning hebben genoten. Ik bedoel kom op...., vliegtuig in - lang in de vliegtuig naar een land waar jullie nog nooit zijn geweest - om les te geven notabene/armen. Stoer dat jullie dit voor jullie opleiding en toekomstige carriere over hebben.

    Ik wens jullie elke dag veel succes en denk elke dag aan jullie.

    Ik zal snel weer een berichtje plaatsen en spreek jullie een dezer dagen wel.

    Bukalemon power.

  • 12 Januari 2006 - 11:44

    Kirsten:

    Hi my love en lale!!

    Heel veel plezier daar en doe voorzichtig he!!!!
    Let goed op elkaar!!
    HOLLE VAN OE!!!!!
    kussiesxxxxxxxxxxx

  • 12 Januari 2006 - 11:47

    Tom En Willy:

    Lieve Hagenees
    Hou je het nog een beetje uit daar? Zijn er ook enge beestjes? Veel succes op school!
    groetjes ook aan lale!
    liefs Tom en de hagenees

  • 12 Januari 2006 - 12:30

    Jezus:

    Hey dames wanneer schrijven jullie er weer iets nieuws bij.....?

    Ik ben echt benieuwd naar de verhalen en denk niet dat ik de enige ben.....

    Maandag staan jullie als het goed is voor de klas. Geniet nog even van jullie vrije dagen.

    Met ons gaat het prima.

    Kiss kiss,

    Jezus

  • 12 Januari 2006 - 15:21

    Huseyin:

    slm lale naber insallah iyisindir kendine iyi bak orada optum we houden van je unal,fadime,cagri,huseyin

  • 12 Januari 2006 - 15:25

    Murielle:

    Hey, je bent al weg. Heel lang niet meer kletsen onder het zwemmen. Laura en ik wilden je nog een kaartje sturen. Als het goed is zitten jullie lekker in de zon tropische productjes te eten. Jammer dat we je niet hebben gesproken, ik was een beetje ziek. Heel veel plezier en hou ons op de hoogte. Ik mail jullie site door naar Laura. Geniet ervan en relax

  • 07 Maart 2006 - 07:38

    Turkan:

    Heloowww
    Nog heeeel even dan ben je lekker weer terug..

    kusjess
    Turkan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

14 Maart 2006

De FOTO'S

07 Maart 2006

Das lang geleden

01 Maart 2006

Nieuw nummer

21 Februari 2006

Vervolg kort bericht

17 Februari 2006

Kort berichtje
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 111
Totaal aantal bezoekers 16153

Voorgaande reizen:

10 Januari 2006 - 19 Maart 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: